Thursday, May 23, 2013

Detrio Fancy




Pejam Celik Pejam Celik...
Dah dekat 3tahun aku betapa kat sekolah ni..
banyak kenangan yg tselit sepanjang aku kat cni..
suke duka garam cuka peria semua ade lah...

Eh.. sape mereka ni..
dorang la ni kawan grop aku mase jd retis dulu..
mereka berdua ni dah selamat bpraktikal sebagai jurutera skarang.. hehehe..

Lepas ni memg tak dapat nk jumpe dorang lagi..
sebbnya nanti bile dorang masuk sekolah semula, aku plak yg praktikal..
jd memg takkan jumpe lg pas ni..

Mase ni aku tahun 1 lg..
ibarat kanak-kanak lagi..
terhuha-huha lagi..
pakwe makwe sume keliling pinggang...
tu yang tak payah pakai tali pinggang..

sekarng ni aku kene jd matang ckit..
dah jadi budak tahun 3 kan..
skarg aku otai kat sekolah ni..
dah tak leh nak suke suki terhuha - huha cam dulu lg..
wife to be la kate kan.. hehehe...

aku nak rest la..
kepale aku berat giler...
rase nk pitam demam pun ade..
ok.. t aku chit chat lg ok..